Tuesday, May 20, 2008

Tun Mahathir Sudah Nyanyok Kot

Tun Mahathir bukan Pm tapi lagak macam Pm, sedangkan peristiwa itu sudah berlaku lama, di mana sekarang Pm ialah Pak Lah.


Saya pun hairan mereka yang kebanyakan dah tua-tua ni tak sedar lagi dari alam nostalgi, seolah-olah Tun Mahathir juga Pm mereka.


Hari ini kalau dia cakap apa pun, dengan merapu sekalipun, masih orang boleh ambil kira lagi. Malahan yang terbaru macam melatah pun ada, macam gila talak pun ada, macam gila babi pun ada, dia istihar keluar parti yang kononnya dahulu dia ahli seumur hidup dan no ahli pun no 1.


Lagi pelik yang pelik ialah Dia tu ahli no keahlian no 1, sedangkan sebelum dia tu, ada Tun Razak, ada Tunku Abdul Rahman. Agak-agak Pm-Pm dulu bukan ahli Umno kot.


Yang saya lagi bertambah lagi hairan, ada yang gila otak, gila perasaan apabila menyebut Tun Dr Mahathir, seolahnya Tun ini dia punya dewa, dia punya tuhan. Nauzubillah.


Saya tak tau lah mengapa tidak ada pakar perubatan yang boleh mengatasi orang-orang sedimikian ini. Sudahlah gila perasaan, sexual otak lagi, macam sudah buta segala-galanya, yang dia nampak Tun, Tun, dan Tun sahaja.


Zaman Tun dulu ada juga yang sexual otak ni, malah masih ada lagi hingga sekarang, terutama orang perempuan-perempuan, iaitu disuruhnya melihat bulan, maka melihatlah abuye. Siang malam terkenangkan abuya.(sesat habis)


Saya ingat memang betullah teori 'Positivesm', dan nampaknya Tun semasa jadi Pm telah berjaya menyerapkan teori ini dalam otak-otak makhluk begini, sehingga mereka menjadi totok setotoknya.


Tahniahlah untuk Tun yang berjasa itu.

10 comments:

Anonymous said...

Kaulah bodoh, nyanyok, tak sedar diri. kau tu bangang.Tun is the best prime minister in the world. Tak ada yang sebagus dia. Selama dia mentadbir negara, kita sentiasa rasa selamat walaupun dengan mulut laser Tun menghentam pemimpin barat. SEkarang ni dah rasa tak selamat . Kau yang tak sedar diri ibarat kacang lupakan kulit.

Anonymous said...

Tun dah tua, dah nnyanyok, banyak merapu, perangai macam keanak-anakan, tetapi ada yang menyokongnya.

Sudah pasti orang itu barangkalinya sedikit gila, atau nak hampir tergila-gila, macam mak janda tergila-gila nak berlaki

jeffry @ZAHM said...

as a stateman Tun is fully aware of what he does.do you think the situation (economy,politic and social) is better than before. Tun had brought this country to the greatest height without getting support from the west. who started look east policy and who made buy british last.Who decided to increase JPA scholarship to non bumi from 10% to 45%? if u think the present team of ministers are better than before, I wish malay good luck ....

Anonymous said...

Nyata blog ini sgt membosankan dan takde fakta-fakta yang bijak untuk mendebatkan sesuatu isu.
Empunya blog ini tidak setanding dgn Tun Mahathir.
so, for me..you can just drop dead!

farisan aswad said...

aku ni bkn la pro mahadhir(wlpn aku org kubang pasu)n aku ni mmg anti BN-UMNO(tp aku bkn ahli mn2 parti)....
cma aku nk btulkn fakta ckit n nk bgth hang spya hang ni xla nmpk B O D O sgt.hang nk hmtam tokdet 2 pn biar la dgn ilmu ckit...
aku nk habaq kt hang psl no ahli org tua tu,hang tau x sejarah UMNO ni???
Tun Razak,Tunku Abdul Rahman tu ahli2 UMNO yg ori la bodo.UMNO la ni UMNO yg dihidupkn tokdet lps kna haramkn dl..
lbh baik hg buang la artikel tu,buat org gelak kt hg ja...
tp hg jgn la risau,aku xgelak kt hg pnya.aku dr dl mmg tau org2 yg mnyokong puak UMNO haramjadah ni adlh golongan manusia yg bodoh,bebal,mudah sgt ditipu,bengap n sewaktu dgnnya...
psl kebodohan korg la org lain terbabit susah sama...

shaifulsafar said...

farisan aswad....

UMNO tak salah... segelintir manusia dalam UMNO tu je yang seperti ko cakapkan tu...

Anonymous said...

Kalau lah aku ini malaikat yang diberi tuhan kesaktian sebagai manusia sudah pasti aku akan panjangkan umur Tun Dr Mahathir, supaya dia hidup dan melihat jasa-jasa buruknya didedahkan orang, termasuklah jasa-jasa baiknya dahulu.

Anonymous said...

aku sokong hang pontianak(janji hang jgn tokak aku)

shaifulsafar....
apa hang cakap tu ada betuinya,tp hang setuju atau dak,majoriti org melayu yg berkuasa dlm umno ni dah dihinggapi penyakit tamak,gila kuasa,tikam menikam,menipu,salahguna kuasa,pembuat fitnah,pengampu,tukang angguk n yg paling top skali
R A S U A H . . . . ! ! ! !
so klu dlm sistem undian,majoritilah yg menangkan...

umno ni tak berlandaskan demokrasi.tgk saja la undang2 depa yg melarang ahli menegur atau mengkritik pemimpin atasan.bkn stakat dlm parti malah sampai ke dasar negara mcm tu.aku xtau la hang nmpk ka x smua tu.
tokdet tlh berjaya membuat pemikiran org2 melayu takut utk menentang penindasan dr pihak berkuasa,ditmbh plak kesan penjajahan kuasa asing dulu.

Anonymous said...

heh.camne org melayu nk maju kalo diri sendiri xpenah melihat kembali melalui sejarah.aku rase ini adelah blog yg betol2 menunjukkn tipikal nye org melayu.malu la wei, kite dah xde ape dlm negare sendiri.fakta yg tidak releven, penoh dgn kate2 yg tidak sepatutnye, betol2 mencerminkn anda insan 'plg hebat' di abad ini.tahniah bloggers yg hebat.MEMALUKAN bangsa sendiri.

Anonymous said...

Mahathir ada aura macam fir'un jugalah ada aranya sehingga mayat-mayat fir'aun itu diambil dan dipamer-pamer dalam muzium oleh orang-orang sekarang.

Hebat tak ?